top of page

Igényfelmérés, modellezés

Egyedi fejlesztésű és modulszerű dobozos szoftverek közötti különbség itt látszik a legmarkánsabban.

Egy dobozos szoftver általános igények kielégítésére lett tervezve, mely tervezésekor nem vehetik figyelembe a különböző vállalatok egyedi működésének sajátosságait.

 

Igényfelmérés során a vállalat teljes működését modellezzük, meghatározzuk azokat a súlypontokat, melyek kritikusak a folyamatok és a hatékonyság szempontjából.

Elkészülő rendszert a fontosabb működési súlypontok köré építjük, ezzel is garantálva, hogy a fókusz a megfelelő helyen legyen.

 

Részletes folyamatmodellezés eredménye határozza meg a közösen felépítendő rendszer alapjait, biztosítva a testreszabott, hatékony működést

 

Modellezés a közös munka kulcsfontosságú eleme és egyben az együttműködés kezdete.

Testreszabás – Pilot rendszer

Fejlesztésünk sikerességének az alapja a folyamatos megrendelői visszacsatoláson alapuló iteratív fejlesztési modell.

 

Modellezési fázis után a kezdeti elképzelések alapján elindítjuk az alapverzióját rendszernek. Pilot rendszer a testreszabási folyamat során folyamatosan elérhető a megrendelő számára, hogy lépésről lépésre nyomon tudja követni a változásokat.

 

Feladatkezelő nyomkövető rendszerünkben megrendelő munkatársai validálni és igény szerint módosítani tudják a rendszer funkcióit a legoptimálisabb végeredmény elérése érdekében.

 

Főbb funkciók implementálása és közös validálása után, a tapasztalatokkal gazdagodva megkezdhető a rendszer finomhangolása.

Finomhangolás

Finomhangolás során a már elkészült funkciók kalibrálása és a folyamatok hatékonyságának a  növelése a fő cél. 

 

Egyedi fejlesztésű rendszer sajátossága, hogy a végtelenségig lehet optimalizálni a működési mechanizmusokat, mivel minden része saját fejlesztésű megoldás.

 

Tapasztalatunk szerint, hogyha úgy tűnik, hogy egy adott részfeladat már majdnem elkészült, akkor valójában a tényleges optimális működés felénél járunk.

Egy funkció megvalósításának a legfontosabb része az igényes befejezése, mely a finomhangolás során érhető el.

Tesztelés

Folyamat elválaszthatatlan része a folyamatos tesztelés, mely az iteratív fejlesztési modell alkalmazása miatt különösen hatékony. Fejlesztőink megrendelő munkatársaival közösen a teljes testreszabási ciklus alatt validálják a rendszer funkcióit.

 

Rendszer bevezetése előtt minden olyan helyzet és opció szimulálásra kerül, amely a használat során felmerülhet és veszélyforrást jelenthet a zavartalan működésre.

 

Fekete, fehér dobozos tesztek, regressziós vizsgálatok, felhasználási esetek részletes elemzése mind a tesztelési szakasz szerves részét adja.

Oktatás

Mindezekkel párhuzamosan zajlik megrendelő munkatársainak az oktatása.

Először több kulcsfelhasználót tanítunk meg a rendszer használatára, akiknek az észrevételeit a fejlesztés során is figyelembevesszük. Későbbiekben ők képesek lesznek önállóan is oktatást szervezni a rendszer használatáról.

 

Közös tudásbázisba kerülnek a folyamatokat leíró dokumentációk és oktatási anyagok.

Különböző dolgozói szinteken az oktatást specifikusan alakítjuk a leendő felhasználók számára a munkakörük figyelembevételével.

 

Rendszer jogosultságkezelése teljes mértékben skálázható, a “legkisebb jogosultság elvét” követve alakítjuk ki a hozzáférési engedélyeket, hogy mindenki annyi információhoz férjen hozzá, amennyire szüksége van a feladata ellátásához.

Bevezetés

Bevezetési szakasz a rendszer élesben való elindítása, a teljes vállalati működés lefedésével.

 

Sikerességnek alapja a részletes ütemterv és tervezés – a megfelelő időpont kiválasztása, erőforrások helyes csoportosítása mind kulcsfontosságú.

 

Éles rendszerindítás esetén kiemelt jelenléttel biztosítjuk a zökkenőmentes átállást és a felmerülő nehézségek elhárítását.

Kiemelt support

Mi hosszútávon tervezünk minden esetben.

Hisszük, hogy a sikeres együttműködés alapja a felmerülő igények folyamatos kiszolgálása, a kiemelt support.

 

Fejlesztéseket javaslunk, együtt tervezzük meg ügyfeleinkkel a felmerülő ötleteket, elképzeléseket és hamar meg is valósítjuk azokat. 

Elérhetőek vagyunk 0-24 órában, hogy beavatkozhassunk, ha bármilyen fennakadás történne.

 

Siker nem a miénk, hanem közös az ügyfeleinkkel! 

Igyekszünk ehhez mindig hűek maradni.

bottom of page